اصلا ذهنت درگیر این کیست نکن. اخه 4ماه اقدام زمان زیادی نیست. من خیلیارو دیدم سالم سالم تو ماه 10 و 11 اقدام حامله شدن. فکر نکن بخاطر این کیست دیر داری حامله میشی.
بهش فکر نکن فقط اقدام کن، اصلا انگار کیست نداری. اون یکی تخمدانت جبران میکنه تخمک ازاد میکنه. من چند نفر میشناسم به لوله هاشون از دست دادن و درواقع فقط یه تخمدان دارن. الان هم حامله اند. توکل کن به خدا. هرچی بیشتر به این کیست فکر کنی و نگرانش باشی دیرتر حامله میشی
منم دلم دوقلو میخواد ولی دکتر ب من گفت سابقه زایمان زودرس داری بهتر اینکه دوقلو نداشته باشی رحمت جوابگو نیست گفتم همونو یکی یکی بیاری بهتره🫤🫤
اره من کیست اندومتر دارم و بارداری قبلیم دوقلو بود
منم اندومتریوز دارم در حال اقدامم این سری دکتر برام سینال اف نوشته میزنم انشالله نتیجه بگیرم منم دوقلو میخوام 🥲خودمم دوقلو هستم یه قولمم داداشمه 😃
من با اندومتریوز ماه اول باردار شدم
آره میده کیوتن 10 و کوالی فول هرشب بخور بچه ات میشه دوقلو
ایشالله هیچ چیزی غیر ممکن نیس. ❤️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.