فداتون
اول تاعدد ۶۰ آب بریزید بعدشیرخشک بریزید بعدبدین ب کوچولو
خودتون روگیج نکنید
اول باید ۶۰ سی سی آب بریزید بعد شیرخشک رو دو پیمونه اضافه کنید که راحت تر حل بشه،اینجوری همون ۶۰ تا حساب میاد اون شیره توش حل میشه حالا با توجه به حباب ها و اینا بالاتر میره،ولی درکل خواهرجان بچه مراقبت میخواد ولی حساسیت های این مدلی فقط موجب آزار خودتون میشه،اگه خوابش خوبه دفعش خوبه شیرخوردنش خوبه و رشدشم روی نموداره حساسیت اینجوری فقط شمای مادر رو خسته میکنه،از مادری برای بچه ات لذت ببر 😍
من دوپیمونه شیرخشک میزنم روش اب میریزم میشه 60تا
آخه نسبت به وزنش باید تقریبا روزی ۷۰۰ سی سی بخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.