سلام کسی از این مولتی مصرف میکنه

تصویر
۱۰ پاسخ

من میخورم تمام تن و بدنم درد میکنه چاق شدم حسابی
ب محض مصرفش خدا شاهد انگار کوه جابجا کردم از بس سنگین میشم بدنم کوفته میشه با بدبختی بلند میشم از جام
معذب میشم نخورم میگم نکن نی نی وزن نگیره نمیدونم چکار کنم

من پرگ مام میخورم خوبه

آره من روزی یکی می‌خوردم
وزنمو خیلی بالا برد بهداشت گفت هفته ای 2 تا بخور

اره من استفاده میکنم

آره من استفاده میکنم

من قبلا استفاده می‌کردم خیلی بزرگن به معدم‌ نمیساخت

من استفاده میکنم

من استفاده میکردم هر دقیقه هرثانیه گشنم میشد دکتر قطش کرد برام 😅

اره من میخورم

من. خوب بود برام

سوال های مرتبط

مامان مهرسا سادات مامان مهرسا سادات هفته سی‌وششم بارداری