سلام خانما کسی از این قرص تیروئید مصرف میکنه؟

تصویر
۷ پاسخ

من قبل بارداری پشت زرد میخوردم تو بارداری بهم از اینا داد دوز ۵۰

من میخورم اینو. با اون‌جلد قهوه ای هیچ فرقی نداره

بله فرقی نداره

من همینو استفاده میکردم ولی دوز ۵۰

بله منم همینه

دکتر به من گفت همیشه یه شرکت بگیر
مثلا عبیدی گرفتی دیگه همیشه عبیدی بگیر عوض نکن مگر اینکه اون شرکت دیگه تولید نکنه

بله من جدید ک گرفتم این مدلی بهم داد دارم استفاده میکنم

سوال های مرتبط

مامان امیر محمد👶🏻🩵 مامان امیر محمد👶🏻🩵 ۷ ماهگی
مامان 💗💗شیدا 💗💗 مامان 💗💗شیدا 💗💗 ۸ ماهگی