من روزی یکی ولی گفته شنبه دوشنبه چهارشنبه دوتا بخورم
سلام من تیروئید کم کار بارداری داشتم از اول رو ۵بود دارو داد هرروز صبح ناشتا باید میخوردم الان اومده رو ۱/۴ولی گفت تا آخر همونو ادامه بده
الانم ۳تیروییدتون ؟
من یک روز در میون ۳ خورده ای بود
هر روز استفاده میکنم
من روز در میون میخورم باید ببینی تیروئیدت چند عزیزم
بله قبل بارداری نصف میخوردم الان قرص کامل هروز
من هر روز ،هر کسی بستگی داره به شرایطش ،هر ماه باید آزمایش تیرویید بدین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.