۸ پاسخ

من روزی یکی ولی گفته شنبه دوشنبه چهارشنبه دوتا بخورم

سلام من تیروئید کم کار بارداری داشتم از اول رو ۵بود دارو داد هرروز صبح ناشتا باید می‌خوردم الان اومده رو ۱/۴ولی گفت تا آخر همونو ادامه بده

الانم ۳تیروییدتون ؟

من یک روز در میون ۳ خورده ای بود

هر روز استفاده میکنم

من روز در میون میخورم باید ببینی تیروئیدت چند عزیزم

بله قبل بارداری نصف میخوردم الان قرص کامل هروز

من هر روز ،هر کسی بستگی داره به شرایطش ،هر ماه باید آزمایش تیرویید بدین

سوال های مرتبط

مامان دختر کوچولوی مادر مامان دختر کوچولوی مادر ۱۲ ماهگی
مامان تو دلی🤰 مامان تو دلی🤰 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مهدیار💙 مامان مهدیار💙 هفته سی‌ویکم بارداری