خانما شما ها تو هفته من چه قرص هایی مصرف میکنید ؟؟

۵ پاسخ

مولتی ویتامین.کلسیم.اهن. ویتامین دی.امگا ۳.(ایزوپرین و آ اس آ هم میخورم)

مولتی اهن کلسیم ویتامین D

مولتی کلسیم
آهن امگا

کلسیم.مولتی ویتامین.اهن.د۳ .امگا ۳هم هفته ای ۲بار

مولتی ویتامین و کلسیم

سوال های مرتبط

مامان ریماس مامان ریماس هفته سی‌ودوم بارداری
مامان قند و عسلم♥️♥️ مامان قند و عسلم♥️♥️ ۲ ماهگی