۲ پاسخ

به من گفت ۱۵روز از زایمانم هم گذشت باید بخورم بعدش آزمایش بدم چکاب بشم

اگه تیروییت کم کاره یا پرکار با توجه به نظر متخصص غدد تا اخر بارداری حتی همیشه باید بخوری بارداری و غیر بارداری نداره
اونای دیگه هم تا آخر بارداری باید بخوری عزیزم

سوال های مرتبط

مامان محمد فاروق مامان محمد فاروق روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرعلی مامان امیرعلی روزهای ابتدایی تولد