بله ، هیچ دمنوشی نباید بخورین
موقع زایمان طبیعی باید خورده بشه
ن هیچی نمیشه بخور همه چی بخور ولی ب اندازه هرچی میگن بده زیاده رویش بده نه ب یکبار
بله نباید بخوری
شنیدم میگن دمنوش نخورین خوب نیست تنهادمنوشی ک توبارداریم خوردم دمنوش به وسیب بود بقیه رومیترسم
به ما گفتن دمنوش و چیزایی گیاهی و اینا نباید خورد،نخور که هی نخوای فکرو خیال کنی بعدش
نخور خوب نیست
بله دمنوش نخوری بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.