من که خوردم تنها اتفاقی که افتاد برطرف شدن یبوست بود 😁
دهانه رحم رو نرم میکنه عزیزم
اره خیلی خطر ناکه
شنیدم باعث نرم شدن دهانه رحم میشه خورده نشه بهتره
منم کلی خوردم از دو هفته پیش مشکلی نداره
من تا دوهفته پیش ناشتا میخوردم با اب ولرم برای یبوست الان لاکسی ژل جایگزین کردم
هیچیممم نشد دکترم گفت بخور موردی نداره
میگن که نخورید خودم نخوردم و اصلا اطلاع کاملی ندارم
بله فقط ماه اخر مجازه چون دهانه رحم رو نرم و باز میکنه
اره نباید زیاد بخوری
فکر نکنم
۳ماه اول خوب نیست
بعدش به اندازه مصرف بشه مشکلی نداره
من شنیدم اره خطر ناکه
میگن ماهای اول مصرف نشه بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.