آیا خاکشیر برای بارداری ضرر داره

۱۳ پاسخ

من که خوردم تنها اتفاقی که افتاد برطرف شدن یبوست بود 😁

دهانه رحم رو نرم میکنه عزیزم

اره خیلی خطر ناکه

شنیدم باعث نرم شدن دهانه رحم میشه خورده نشه بهتره

منم کلی خوردم از دو هفته پیش مشکلی نداره

من تا دوهفته پیش ناشتا میخوردم با اب ولرم برای یبوست الان لاکسی ژل جایگزین کردم
هیچیممم نشد دکترم گفت بخور موردی نداره

میگن که نخورید خودم نخوردم و اصلا اطلاع کاملی ندارم

بله فقط ماه اخر مجازه چون دهانه رحم رو نرم و باز میکنه

اره نباید زیاد بخوری

فکر نکنم

۳ماه اول خوب نیست
بعدش به اندازه مصرف بشه مشکلی نداره

من شنیدم اره خطر ناکه

میگن ماهای اول مصرف نشه بهتره

سوال های مرتبط

مامان دنیزجانم مامان دنیزجانم هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جانو 🥹 مامان جانو 🥹 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان پناه جون مامان پناه جون روزهای ابتدایی تولد
مامان رادین🩵👶 مامان رادین🩵👶 هفته سی‌ام بارداری
مامان غَزَل✨️• مامان غَزَل✨️• ۷ ماهگی