شربت خاکشیر ضرر داره؟!

۳ پاسخ

من یبوست شدید دارم دکترم حتی بارهنگم گفت بخورم😐گفت الان مشکلی نداره تو هفته من ولی گفت اونقد نخوری که اسهال بشی و اینا مقدار کم

دکتر بخاطر یبوستم بهم گفت میتونم مصرف کنم،ولی نباید غلیظ باشه اصلا

بله باعث نرم شدن دهانه رحم میشه اگه غلیظ باشه، نخوری بهاره

سوال های مرتبط

مامان ملکا🥹💗 مامان ملکا🥹💗 ۹ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان دنیزجانم مامان دنیزجانم هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جانان مامان جانان هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وچهارم بارداری