شربت خاکشیر ضرر نداره من خوردم😐؟؟؟

۶ پاسخ

زیادش خوب نیست
میتونی هر دو سه روز ،اندازه یه قاشق چای خوری بخوری

تخم شربتی بخور عزیز،خاکشیر و واسه ماه های اخر واسه باز شدن دهانه رحم میکن خوبه

نوش جونت . زیاد نخور

تو هفته شما یکبارش اشکال ندارع

زیادش میگن دهانه ی رحم و نرم میکنه
در حدی که تو شربت باشه و هر چند روز یه بار بخوری
فکر نکنم مشکلی باشه، من شربت خاکشیر میخورم هر چند روز یه بار

میگن رحم رو باز می‌کنه

سوال های مرتبط

مامان جانو 🥹 مامان جانو 🥹 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان تپل خان 🦦🩵 مامان تپل خان 🦦🩵 هفته سی‌وششم بارداری