خانما سرما خوردم،میگن شربت دیفن هدرامین قرقره کن
ضرر نداره

۵ پاسخ

من ک دکتر رفتم گف بخور خوردم ولی چندان هم موئثر نبود

نه عزیزم .قورت نده اصلا قرقره کن اب نمک هم قرقره کن

دیفن ساده بخور اولش غرغره کن بعدش بخور آب‌نمک

بجاش چیزای دیگ بخور
شیر گرم کن ، بادوم درختی رنده کن بریز روش
ابجوش بخور
بِه بپز رو بخاری

نه عزیزم دیفن ساده باید مصرف کنی

سوال های مرتبط