دوستان برای دیدن ساک بارداری باید سنو واژینال بدم ؟

۸ پاسخ

شکمی اگر دیده نشد واژینال
اب زیاد بخوری مثانه پر باشه شاید شکمی تو هفته پایین نشون بده ، برای من اینجوری بود

واسه من هفته پیش شکمی کرد دیده شد

من واژینال رفتم

من نمیدونسم باردارم بیبی زدم بعدرفتم سونو واژینال ساک بارداری تشکیل شده بود

چه عجله ایه صبر کن

نه من بتا کم بود لک بینی هم داشتم تو مطب دکترم با سونو خودش دید ولی قلب ندید گفت سه روز دیگه برو سونو بیرون

ن سونو شکمی میکنن

سنو شکم انجام میدن اگر بتا پایین بود واژینال انجام میدن

سوال های مرتبط

مامان فسقل خان مامان فسقل خان هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری