یهو یه چیزی مث خار میزنه تو واژنم ! از چیه ؟!

۳ پاسخ

منم اینجوری بودم انگار ناخن می‌کشید بچه از داخل

عضلاته دارن جا باز میکنن . سه ماهه سوم شکم میاد تو قسمت بالای ناف و فشار روی عضلات کف لگن بیشتره

منم همینم
بعد واژنت سنگین نمیشه هرزگاهی یاحس اذیتی داخل واژن داشته باشه؟

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وچهارم بارداری