۵ پاسخ

رو بروشورش نوشته ۱ تا ۸ سال ۵ سیسی
من ۵ سیسی میدم ولی کلا همیشه مولتی ایناشو بعد صبحانه میدم
آهن رو عصر میدم
شکمش هم سفت نیس روزی یکبار راحت پی پی میکنه
فک نکنم سفتی شکمش به اون ربط داشته باشه به آهن و غذاش بستگی‌ داره

لیکو زینک ۵ سی سی دکتر برای من نوشت

منم هر روز ۵ سی‌سی میدم
زیاده یعنی ؟ بعد پسرم مثل همیشه مدفوع نمیکنه فقط آبکی هست

دکتر پسر من گفت 20 قطره

سه سی زیاده یک ونیم سی سی کافیه شکمش سفت میشه پی پی هاش سفت میشن سختش میشه پی پی کنه

سوال های مرتبط

مامان آرتین و پسری💙 مامان آرتین و پسری💙 هفته پانزدهم بارداری
مامان 💗🌸نیکا🌸💗 مامان 💗🌸نیکا🌸💗 ۱ سالگی