خانما برای ساک خودم برا بیمارستان چی بردارم؟؟🙏🏻🙏🏻🙏🏻

۲ پاسخ

بفرما

تصویر

یه لباس تمیز شرت نخی پوشک بزرگ مدارکت کامل شارژر اگه به تمیزی حساسی حوصله داری مسواک کرم مرطوب یه رژی چیزی ادم از بی روحی دربیاد شونه لباس ترخیص دستمال کاغذی یه اسپری الکل خوراکی نوشیدنی گرم اب اناناس یا کمپوتش یه سوتین راحتی ترجیحا نیم تنه راحت باشی^ بسلامتی زایمان کنی💗

سوال های مرتبط

مامان پسرکم ❤️ مامان پسرکم ❤️ هفته سی‌ونهم بارداری
مامان معجزه خدا🥹 مامان معجزه خدا🥹 هفته سی‌وششم بارداری