عزیزم تو تاپیکام هست چیکار کنی کیست از بین بره
برو بخون و اقدامتو بکن
اره باباا این همه آدم
اره عزیزم، دختر دایی من هر دو سمت کیست داشت اما کوچیک بودن باردار شده بود و بعد زایمان هم تموم کیست هاش انگار از بین رفته بودن
اره عزیزم. من تنبلی تخمدان داشتم و یدونه کیست سایز ۲۷داشتم و بعد ۱۱سال نمیدونستم یکدفعه متوجه شدم باردارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.