خانوما کسی هست باوجود کیست باردار بشه،؟

۴ پاسخ

عزیزم تو تاپیکام هست چیکار کنی کیست از بین بره
برو بخون و اقدامتو بکن

اره باباا این همه آدم

اره عزیزم، دختر دایی من هر دو سمت کیست داشت اما کوچیک بودن باردار شده بود و بعد زایمان هم تموم کیست هاش انگار از بین رفته بودن

اره عزیزم. من تنبلی تخمدان داشتم و یدونه کیست سایز ۲۷داشتم و بعد ۱۱سال نمیدونستم یکدفعه متوجه شدم باردارم

سوال های مرتبط

در انتظارِ ثمره‌ی عشقمون♥️👶🏻 در انتظارِ ثمره‌ی عشقمون♥️👶🏻 قصد بارداری