پای و باسن بچه من کبوده چرا؟؟؟
طبیعیه؟؟؟

تصویر
۱۹ پاسخ

بچه گناه داره ببر دکتر اینجا چرا میپرسی
یکی میگه طبیعیه یکی میگه ماه گرفتگیه😑😑

ببرش دکتر لطفا

پسر منم کبود بود ولی دراین حد نه..شایدم بخاطر رنگ پوستشه که اینجور دیده میشه..حالا دکتر بردیش نشون بده احتمالا چیزی نیس

بميرم برات جوجه
كاش ي دكتر متخصص ببري انشالا ك چيزي نيس سريع رفع ميشه

بسلامتی عزیرم زاییدی چوخ‌شوکور
نینی خوبه حالش؟
بگو به دکترت حتمن

دخترمنم پشت کمرش داشت بعد شد خال به اندازه یه گردوهست نع این قدر ببر دکتر نشون بده اینجا هرکی یه چیزی میگه

باسن پسر منم کمبود بود دکترش گفت طبیعیه میره به مرور

زایمانت طبیعی بوده؟؟
سر زایمان زیاد فشار دادی اینجوری شد 😢
حتمن ببر دکتر ببینه عزیزم طبیعی نیس

بخاطر رنگ پوستشه ک پررنگ تر دیده میشه و الا طبیعیه و رفع میشه باز محض احتیاط ب دکتر نشون بدین

الهی بگردمش ،یه دکتر ببر خیال خودت راحت میشه عزیزم

وایییی

حتما ببرش دکتر

بخاطر زایمان طبیعیه .ولی به دکتر نشون بده احتمالا فقط سطحی باشه چیزی نیست

لکه مغولیه ولی برو نشون دکترم بده هر وقت برا چکاب رفتی

حتما برای چکاب بردی به دکتر بگو

احتمالا ماه گرفتگیه تو بارداری مون ماه گرفتگی پیش اومد دختر منم پشت گردنش پشت باسنش وپشت سرش کبوده

عادیع دوسه بار حمومش کنی از بین میره فشار بهش اومده موقع‌زایمان
زیادم پوشکش نکن

پسر من هنوزم هست ولی نه به این شدت

واییی چ زیاد کبوده فک نکنم طبیعی باشه

سوال های مرتبط

مامان دنیز و یزدان🩵 مامان دنیز و یزدان🩵 ۱۲ ماهگی
مامان ارغــوان✨ مامان ارغــوان✨ ۷ ماهگی
مامان مهوا مامان مهوا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان امیر عباس مامان امیر عباس ۳ ماهگی
مامان سامیار مامان سامیار ۲ ماهگی
مامان فاطمه‌و‌هادی مامان فاطمه‌و‌هادی ۴ ماهگی