اخرین سونورو کی بریم خوبه شما چندهفته رفتین

۶ پاسخ

فردا میرم
۳۷ هفته و یک روز

36 هفته

من آخرین سونو۳۱هفتگی رفتم .همه چی عالی بود.دکترگفت دیگه سونو نداری.بستگی به شرایط و وضعیت جنین ومادرداره.سونومجدد

۳۶ هفته و ۲ روز رفتم ،۳۸ هفته کامل وقت زایمان داد

من دكترم برام نوشته كه ٢٤ خرداد برم

سوال منم هست احتمالا 36/3برم

سوال های مرتبط

مامان یزدان خان مامان یزدان خان ۱۳ ماهگی
مامان گیســو&هستی مامان گیســو&هستی ۹ ماهگی
مامان فسقلی🧑‍🍼 مامان فسقلی🧑‍🍼 روزهای ابتدایی تولد
مامان نورا مامان نورا ۱ ماهگی
مامان سه فرشته🧚‍♂️ مامان سه فرشته🧚‍♂️ هفته سی‌وهفتم بارداری