من ۱۰ روز استراحت مطلق بودم بعدش سونو دادم اوکی بود
هم شیافت و هم امپول پروژسترون هرشب استفاده میکردم
منم داشتم سر محمد تا اخر هم ن دفع شد ن چیزی ن شیاف گذاشتم ن استراحت کردم😂
منم دارم دکتر بهم شیاف داده با استراحت
من حدود دوهفته خونریزی داشتم بااینک شیافم مصرف میکردم چیز خاصی نیست
من داشتم تا اخر بارداری خونریزی شدید و دفع لخته 38هفته دنبا اومد استراحت متلقم باید باشی
شیاف و امپول پرژسترون
مبارک باشه نی نی کوچولوت😍
تو بارداری خودش از بین میره البته که دکتر شیاف میده پله بالا پایین نرو کارسنکبنم نکن
منم سر دخترم داشتم
کم کم تا وسطای برداریم از بین رفت
البته انگار هماتومم ترکید خونریزی گرفتم
من داشتم فقط استراحت کن خوب میشه
لکه بینی هم داری؟
هیچی خودش رفع شد
برو پیش دکترت بهت شیاف پروژسترون میده هم اینکه باید استراحت کنی چیز سنگینم بلند نکنی
شیاف داده بود اسمش یادم نمیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.