مامانای اهل تبریز دکترپگاه ویسی عمل هاش خوبه؟

۲ پاسخ

عمل نکردم ولی چند باری سردخترم رفتم پیشش خیلی دکتر خوبیه

مال من عارفه فکور بود
بهتریییییین دکتر
همه بعد سزارین موقع راه رفتن گریه کردن جز من😁♥️

سوال های مرتبط

مامان رادین🐥
نلین😋 مامان رادین🐥 نلین😋 ۴ ماهگی