مامانای تهرانی
کیا اهل مشروبن

۱۶ پاسخ

ما خدا رو شکر نیستیم

ای بابا نجاست رو بچه ها نخورین فردا رو اخلاق و رفتار بچه هاتون تاثیر منفی میذاره

من خوردم دو سه باری با همسرم قبل بارداری

طرف یجوری میگه ما خدارو شکر اهلش نیستیم انگار مثلا الان بهش جایزه میدن اه

درخواست میدی گلم درخواستیام پره ❤️

داداششم میخوره اگه دنبال پایه میگردی😁😁😁
وقتی میخوره میرم پیشش بهش میگم این چیه میخوری اخه میگه از جیبت تو که نمی‌خورم
ولی خیلیییییییییییییی دوسش دارم خیلیییییییییییییی عشقه🥹😍😁

منم با همسرم می‌خوردم قبل بارداری
بعد بارداری نمیدونم فعلا😂

من باهمسرم تجربش کردم
شراب دس سازخودتون بهتره

من دلم میخاد تا زایمان کردم بخورم

من میخوردم قبل بارداری میگن بعد زایمان اگ شیر خودت بدی به بچه نمیتونی بخوری

مگه تازه زایمان نکردین بکر نکنم خوب باشه برات

جان چی🤣

خب حالا چرا پرسیدی

من میخوردم تا حامله شدم نخوردم 😆

😐😐🙄🙄🙄😐

من تا حالا لب نزدم ولی خیلی دوست دارم بخورم ببینم چجوریه پسر خواهر شوهرم هی زنگ میزنه بیا با قلیون بزنیم شوهرم اجازه نمیده

سوال های مرتبط

مامان یاسین مامان یاسین ۱۳ ماهگی
مامان رادمان مامان رادمان ۱۰ ماهگی
مامان فندوق🐣💓 مامان فندوق🐣💓 ۲ ماهگی
مامان 𝐍𝐢𝐥𝐦𝐚𝐡 مامان 𝐍𝐢𝐥𝐦𝐚𝐡 روزهای ابتدایی تولد