۸ پاسخ

منم دارم با متفورمین میخورم این پودر رو حدودا ۵ روزه که خوردم از دیروز معده درد گرفتم و گلاب به روتون یکمم اسهال نمیدونم بخاطر این داروهاست یا نه
امروز صبح دیگه متفورمین نخوردم

چند گرفتید؟

من دو ماهه مصرف میکنم

عهه منم میخورم😃

منم دو ماهه میخورم ولی ماه قبل همراه فرتی بیوتیک و اوابوست خوردم احساس میکنم تاثیرش زیادتره تا تنها اینوفولیک بخوریم

من خوردم دکترم کفت بهتر از قرصه

امروز خریدم توکل بخدا اولین بار میخام استفاده کنم

من فعلا دارم میخورم

سوال های مرتبط

مامان ریحانه مامان ریحانه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مامان آرشینا❤️ مامان مامان آرشینا❤️ روزهای ابتدایی تولد
منتظر نی نی منتظر نی نی قصد بارداری
منتظر معجزه منتظر معجزه قصد بارداری