۱۰ پاسخ

دوقلوهای من ۳۲هفته دنیا اومدن
وزن ۱۰و۶۰۰
قد ۸۲
حرف زدن هم در حد بابا.مامان.جیش.شیر.دایی. ددر.اب.به به

سلام پسرمنم ۳۵ هفته دنیااومد ولی از ۱۳ ماهگی مستقل راه میره
ممه و ماما(مامان) بابا آبه ببعی دده کودر(اسم خالش کوثره) دید دید جیجی به به الو علی میگ
شعر چش چش دوابرو‌میخونم یکمشو‌تکرارمیکنه آخرش میگی چش چش ای گردی
کلا هرحرفی که بهش یاد میدم ب زبون خودش میگه گربه رو‌میگه گرده قورباغه رو‌میگ گورداگی
ولی من باهر حرف و‌کلمش غششش میکنم
فقط مامان کامل نمیگه
واقعا مدیا خیلی بده واس بچه ها اوایل چون شاغلم بیشتر توگوشی برنامه کودک میدید خوب نبود حرف زدنش چنوقتیه قطع کردم خیلی خوب شده

سلام عزیزم تاپیکمو چک میکنی . بدلیل جمع کردن انلاین شاپم . لباس بچگونه هامو به قیمت خریدم گذاشتم

پسر منم ۳۵ هفته بدنیا اومد ۱۷ ماهگی راه افتاد

من بچم۳۴ دنیا اومد
فقط میگه آبا(بابا)
آما(مامان)
آدا(داداش)
هته(هستی)اسم خودم

همیننننننن☹️

ای جونم پاشو .چند هفته و چ وزنی به دنیا اومده

اره یکی از اقپام نارس بدنیا اومد یه ماه داخل دستکاه بود
الان دوسالشه یادم نمیاد کی ب راه افتاد ولی الان دوساله خورده ایه چنان تپل مپل سنگین حرفم ابان قشنگ میزنه بدو بدو هم راه میره

وووییی چه پای کوچولویی😍😍😁

وییی پاهاشو قربون انگشتاشوووو چقد کوشولوعه😍😍😍❤️

دختر خواهر شوهرم نارسه الان یکسالشه فقط د د میگه هنوزم ن سینه خیز میره ن چهار دست و پا

سوال های مرتبط

مامان آرکان و آنیا💓 مامان آرکان و آنیا💓 ۲ سالگی