دخترت کمتره؟
اره عالیه
طبق تجویز دکتر به دخترم فولیمکس دادم از استپ وزنی دراومد
خیلی خوب بود
خوبه عزیزم
حناهم وزن تولد ۱۹۰۰بود باقد۴۸الان ۱۰کیلوعه با قد۸۴
عزیزم خداحفظش کنه مهم سلامتی بچه هست خیلیم عالیه
سعی کن وقتی خواب بهش شیر بدی بعضی از بچها مثل پسر من کلا با جویدن غذا مشکل دارن بهتره بهش غذاهای له شده بدی
عزیزم اصلا نگران نباش خیلی عالی هستن ماشاالله
پسر من 2500دنیا اومد یکسالگی 8000کیلو بود الآنم 8500شده
هر کارم میکنم فرقی نمیکنه
عالیه عزیزم
دختر منم نارس بدنیا اومد ولی ۳۵ هفته بود ۲۶۰۰ وزن تولدشه
الان نمیدونم ولی یکسالگی ۹ کیلو بود 😓
دختر من ۲۷۰۰ بود الان ۸ کیلو 🤦♂️
به نسبت وزن تولد و اینکه نارس بودن خیلی طبیعی و خوبه
خیلی خوبه بنظرم والا دختره من ۳و۶۰۰ دنیا اومده الان ۱۰ و نیمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.