ب نظرم نگرانی نداره چون انقد پروسه دندون سخته و انقد تحرک دارن طبیعیه حتی اگر کمی وزن کم کنن
از شیر بگیری و غذاخور بشه بهتر میشه
قدشم استپه؟
بنظرم وزن خیلی مهم نیست قد باید قشنگ رشد کنه چون جنب و جوششون زیاده طبیعیه استپ وزنی
مثل پسر من
دختر من از یکسالگی تا الان ۹۸۰۰ هستش
واسه تحرک و دندون و اسهال و مریضی ها استپ میخورن دیگ عادیه
بخاطر تحرک پسرم منم کلا اب شده چند روز دیگه ببرم برا واکسن ببینم چند شده
آره پسر منم از ۶ماهگی تقریبا استپه😑دو ماه برای ریفلاکس دارو دادم بهش یکم بهتر شد الان چندماهه دارو نمیدم حتی گرمشم ثابته
دختر منم همینه
بخاطر جنب و جوشش هست
از وقتی بیدار میشه یه لحظه نمیشینه
پسر منم استپ وزنیه.ولی دکترش میگه وزنش خوبه از همون یکسالگی تا الان که ۲۰ ماهشه همون ۱۲/۵ کیلو مونده که مونده
یه سنی استپ میشن وزنشون بعد خودش درست میسه
چون جنب و جوش زیاد دارن بخاطر همینه
استپ وزنی داره ببرش دکتر پسر منم اونجوری بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.