۱۱ پاسخ

ب نظرم نگرانی نداره چون انقد پروسه دندون سخته و انقد تحرک دارن طبیعیه حتی اگر کمی وزن کم کنن
از شیر بگیری و غذاخور بشه بهتر میشه

قدشم استپه؟
بنظرم وزن خیلی مهم نیست قد باید قشنگ رشد کنه چون جنب و جوششون زیاده طبیعیه استپ وزنی

مثل پسر من

دختر من از یکسالگی تا الان ۹۸۰۰ هستش

واسه تحرک و دندون و اسهال و مریضی ها استپ میخورن دیگ عادیه

بخاطر تحرک پسرم منم کلا اب شده چند روز دیگه ببرم برا واکسن ببینم چند شده

آره پسر منم از ۶ماهگی تقریبا استپه😑دو ماه برای ریفلاکس دارو دادم بهش یکم بهتر شد الان چندماهه دارو نمیدم حتی گرمشم ثابته

دختر منم همینه
بخاطر جنب و جوشش هست
از وقتی بیدار میشه یه لحظه نمیشینه

پسر منم استپ وزنیه.ولی دکترش میگه وزنش خوبه از همون یکسالگی تا الان که ۲۰ ماهشه همون ۱۲/۵ کیلو مونده که مونده

یه سنی استپ میشن وزنشون بعد خودش درست میسه
چون جنب و جوش زیاد دارن بخاطر همینه

استپ وزنی داره ببرش دکتر پسر منم اونجوری بود

سوال های مرتبط

مامان شکوفه آلبالو مامان شکوفه آلبالو ۱ سالگی