خدا بالاتر از همهست.
وقتی میخواستن زیر ساختارو بزنن و آب و برق قطع بشه من خیلی حالم خراب بود ولی به این فکر کردم که درسته امریکا و اسراییل زورشون زیاده قدرت دارن ولی خدا بالاتر از اوناست ازش کمک خواستم قربونش برم نا امیدم نمیکنه
گر نگهدار من ان است ک من میدانم شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد 🌱
من خیلی ارادت خاصی ب اقا امام زمان دارم ردخور نداره ازش چیزی بخوام بهم نده و دعای وفرج وصلوات نذر میکنم
من به یاد سختی های قبلی میفتم ک فکر میکردم محاله حل بشه وهمیشه حل میشدن و با خودم میگم اینم مثل بقیه مسائل حل میشه
(مشکل از خود ماست ک خیلی همه چیز و بزرگ میکنیم و فکر میکنیم خیلی سخته)
گاهی نیازه از سر راه خدا بریم کنار و بسپاریم به خودش
بالاخره این روزا هم میگذره
ب درک🤣دیگه شده
خدایا به تو میسپارم خودت درستش کن
اول واخر خدا هست خدا هست
خدا به یادم هست ☺️
خدا خدا خدا خدا
خدا حواسش به من هست 🥲❤️
خدا میبینه،شب وقتی به تیره ترین و سیاه ترین رنگ خودش میرسه آفتاب دقیقا همون موقع طلوع میکنه
خدایا پناهم تویی بی پناهم نکن سپردمش به خودت
هر چه دلم خواست نه آن میشود / هر چه خدا خواست همان میشود
بعد هر سختی آسونیه👌
اینم میگذره
فقط میگم من از این بدترهاشم کشیدم اینا ک چیزی نیس قطعا حلش میکنمممم
امام رضا رو صدا میزنم همیشه و همین امشبم بشدت دلم گرفته از خودش میخوام آرومم کنه😭
همیشه هم جوابمو میده
چقد نازی موی مشکی هم بهت میاد خط چشمتم قشنگه
خدایا میبینی منو
اینم میگذره
جز خدا ب چیزی و کسی تعتقادی ندارما ادم مذهبی هم نیستم اما از بچگی عاشق حس و حال حرم امام رضابودمو هستم هرجا لنگم فقط میگم یاامام رضا هرجا دلم گرفته و خوردم بن بست زنگ زدم حرم و به دل سیرگریه کردم بعذش یادم نمیاد چجوری ولی هرغمی هم بود گذشت
خدایا از این بدتر نشه 🤣🤣یجوری بعدش دهنم سرویس میشه مشکل قبلی اصلا به چشم نمیاد
هییییییی خداروشکر
صبر داشته باش
امید داشته باش
به مو میرسه پاره هم میشه ولی بخواد گره بزنه میزنه😅
تاچندروزدیگه میگذره ... تحمل کن
همیشه اینو به خودم میگم ک خدا ازمادرمهربان تره کدوم مادری تو این شرایط سخت بفکربچش نیست ک الان خدا منو یادش بره مطمئنم ک دستمو میگیره و انگار ارامش به رگ هام تزریق میشه چون اینا کلمه نیست با تک تک سلول هام بهش رسیدم و یقین دارم
میگم خدایا من گذروندم اون روزا رو باکمک تو از این بع بعدم کمک ام کن تحمل صبرم بده میگذرد ونوبت منم میشه
به خودم میگم فکر کن الان گذشته و الان تو آینده ای و داری به این روزات که گذشته نگاه میکنی،اون موقع به خودت چی میگی؟
یاامام رضا❤️
خدایا به دلم صبوری بده تحمل کنم
فقط خدا
خدایا امیدمو ناامید نکن🙏🏻❤
همه چیز دست خداست💔❤️🩹❤
خدا میبینه خدا هست
هیچ ظلمی تا ابد پایدار نیست
من تو زندگیم درد زیاد کشیدم.با اینکه خانواده ی خوبی دارم و همسرم عالیه..ولی هیچ کس از دردام نفهمید.اولین عشقم جلوی چشام توی دریا غرق شد ومن بدون اینکه بتونم همراهش برم بیمارستان مثل غریبه ها رفتم خونه.به مادرمم چیزی نگفتم فقط رفتم زیر دوش گریه کردم و مثل یه دختر مثلا شاد روزهارو گذروندم.ساعت شش صبح یادمه رفتمقبرستون گفتم میرم با دوستام دوندگی..رفتم مزارش.اونجا پدرش منو دید و گفت برو به زندگیت برس همینکه اینجا این ساعت هستی ینی خیلی دوستش داشتی..حتی به پدرشم نکفتم من وقت مرگش کنارش بودم...حدودا بیست ویک سال میگذره..بعد اون سالها درگیر عذاب وجدان بودم و.پنج سال پیش هفت ماهه باردار بودم که خونریزی کردم سه روز بیمارستان خوابیدم و پرستارهای احمق بمن نگفتن منتظریم بچه بمیره اونا میگفتن این قلبش میزنه وقتی قلبش موند تازه فهمیدم برای چی اینقدر چک میکردن قلب دخترمو.
..مرگ رو جلو چشام دیدم..زایمان طبیعی و دکتری که پیداش نبود و ماماهای دانشجو که حتی بلد نبودن باید کیسه ی آب رو بترکونن...من فوبیای زایمان طبیعی داشتم چون عمه م در زایمان طبیعی فوت شده بود..و بماند که حال پدرم چطوری بود مادرم میکه ترس و خاطرات گذشته مدام گریه ش میاورد..من بحدی توی زایمان بد شده بودم که پرستارها گفتن ما نمیتونیم و منو توی اتاق تنها گذاشتن.من فکر میکردم داذم میمیرم شوهرم اومد بالا سرم باهاش خداحافظی کردم..ولی خدا بدادم رسید یه دکتر اومد طی پنج دقیقه بچه رو بیزون آورد..بخاطر شوهرم و خانواده م خودمو محکم نگهداشتم.گریه نکرد عزاداری نکردم ولی شوهرم خیلی نابود شده بود..در تمام مراحل زندگیم فقط گفتم الهام بخودت زمان بده میگذره.مثل بقیه چیزا که گذشت...
کسی ک بلندت میکنه خداست نه بنده ی خدا
چنین نبوده و این چنین نخواهد ماند…این نیز بگذرد
از هر دستی بدی از همون دست هم میگیری
تو هر حالتی باشم سجده میرم و فقط میگم خدایا به عظمتت قسم
یا فاطمه زهرا ضمانتم کن
شل کن بذار بگذره 😂
چون میگذرد غمی نیست
میگذره بدتر از اینارو در کردی دختر خوب
من باید به چیزایی که میخوام برسم نمیتونم همین طور بمونم
گر نگهدار من آن است و...
این نیز بگذرد......
این نیز گذرد🤌🏻🦢🤍
مهم سلامتیه، همه چیز حل میشه
خدا 🥲بعد از اون هروقت تو شرایط خیلی سخت بودم گفتم یا فاطمه...عجیب کمکم کرده..تجربه نزدیک به مرگ داشتم فقط اسمشو صدا زدم نجاتم داد
من همیشه صلوات میفرستم
هیچ وقت ماه پشت ابر نمیمونه 🌔
هروقت شوهرم ازم پنهون کاری کردن چه چن ماه چه چن روز افتاده بیرون دروغ و پنهون کاریش
یه مشت خار ....ه نشستن شکست تورو ببینن پس شادشون نکن خودتو جمو جور کن 👤
یا فاطمه زهرا یا امام رضا 🥺🥺🥺
خداااا فقط خدایی که همیشه و همه جا حواسش به خودم زندگیم بوده
چه خط چشم قشنگی 🤩
فقط و فقط و فقط اسم و یاد خدا🤍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.