۸ پاسخ

همسرت هم آزمایش و تست اسپرم داده؟
از من به شما نصیحت تا زمانی که هردو طرف تست ندن به دکتر اعتماد نکن! من خودم تجربه کردم، با این‌که کلا ۵ ماه اقدام بودم رفتم پیش یه دکتر نادون، کل بار رو انداخت روی دوش من و هزار تا دارو و سونو و...نشد! ۳ ماه بعد دکتر رو تغییر دادم، گفت شوهرت هم تست داده گفتم نه! گفت مگه میشه باید تست بده. تست داد و دارو گرفت و منم همزمان چند تا مکمل میخوردم نه داروهای بمباران تخمک‌گذاری! ۲ ماه بعد، خداروشکر باردار شدم. یعنی دکتر خوب نه تنها سریع سراغ آخرین راه‌حل نمیره بلکه ناامیدت هم نمی‌کنه و آنقدر آرامش میده که بتونی به آرزوت برسی. دکترت خیلی زود نتیجه گرفته، تغییرش بده💯✌🏻

برا من روز 13 یدونه بود باهمون باردارشدم روز سوم رو نمیدونم

کلا ی دونه داشتی ؟

عزیزم توی گفت و گو بهت پیام دادم جواب بده

به این راحتی ای وی اف نمیکنن
اولبا دارو بعد با ای یو ای امتحان میکنن اخر سر ای وی اف

سلام من امروز روز سومم بود فقط یه فولیکول داشتم گفت روز ۱۳ بیا ببینیم اندازش چقدره

کجا میری دکتر؟
برو پیش دکتر محتسبی

دارو تحریک تخمدان استفاده نمیکنی ؟

سوال های مرتبط