بله عزیزم من هرماه منظمه ولی تنبلی شدید داشتم
ربطی نداره اصلا
اره من تنبلی دارم ولی پریودم منظم شده
اره هست باید بری سنو تا متوجه بشی یکی دوماه دارو نخور روز ۱۲ برو سنو ببین فلیکولات سایزشون چنده
من همیشه پریودیام منظم بود به خاطر همین اصلا شک نکردم،بعدها فهمیدم که تنبلی دارم
گمون نکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.