حتما حتما جلوگیری کن
یا با قرص یا کاندوم طبیعی خیلی خیلی ریسکش بالاس
اگه دیگه بچه نمیخوای کلا بهترین راه اینه شوهرت لوله هاشو ببنده
چون من همه روشای جلوگیری رو دیدم ک باردار شدن،یکی بوده ۵ سالم با طبیعی باردار نشده یکی بوده تو یه سال باردار شده برای قرص و آیودی هم همینطور
آیودی هم افتاد نیفتاد داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.