تو بارداری تپش قلبم داشتین؟
چیکار کردین؟

۷ پاسخ

من بارداری اولم تپش قلب داشتم همیشه بود ولی بارداری دومم انقدر تپش قلب ندارم فقط با دور شدن از استرس میتونی یوگا کار کنی تا از اضطراب واسترس دور باشی تپش قلبت بهتر میشه

اره منم دوهفته های شما داشتم عادیه

هم هفته شما بودم تپش قلب داشتم ولی الان خوبم

منم دارم

منم دارم بخاطر استرسه هر بار استرسی میشم قلبم تند تر میزنه نوار قلبم دادم دکتر قلب بهم قرص داد ولی دکتر خودم گفت چون نوار قلبم نرماله و فقط یکم تپش قلب دارم احتیاج ب قرص نیس سعی کن نفساتو عمیق تر بکشی

قربونت
عزیزم نگران نباش

آره عزیزم هم هفته شما بودم عادی تپش قلب

سوال های مرتبط

مامان پناه💞 مامان پناه💞 هفته بیستم بارداری
مامان نی نی💙 مامان نی نی💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری