24تا28 هفته فک کنم
24تا 28
۲۴ تا ۲۸ هفته
از بیست و چهار تا بیست و هشت انجام بدید
چون دقیقا این تایم هاست که
غده انسولین نشون میده توانایی کنترل قند بدنت رو داره یا نه
در کنارش سلول های خونی تیرویید و ویتامین دی ایناهم بررسی میشع
در مورد هرآزمایش هم از قبل زنگ بزنین از آزمایشگاه روش رو بپرسین.
سه ماهه دوم دیگه هفته خاصی لازم نیست آزمایشات انجام بشه، مثل سلفری نیست که زمان خاصی وجود داشته باشه. هروقت پزشکتون نسخه کرد چکاپ هارو میدین.
قند fbs دو ساعته
دیابت گلوکز
چکاپ cbc
و..
اگر مشکل خاصی مادر داشته باشه که چیزای دیگه هم مینویسن مثل آزمایش های ادرار ۲۴ ساعته واسه دفع پروتئین و ادرار برای عفونت ادراری و..یا آزمایش خون واسه تیروئید و آنزیم های کبدی و...
سه ماه دوم فقط آزمایش قنده فکر نکنم آزمایش دیگه ای باشه قند هم از ۲۴تا۲۸میتونی بدی
۲۴ هفته
مگ سه ماه دوم آزمایش داره؟
۲۴هفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.