ازمایشتی سه ماهه دوم رو هفته چندم باید انجام بدیم؟

۱۰ پاسخ

24تا28 هفته فک کنم

24تا 28

۲۴ تا ۲۸ هفته

از بیست و چهار تا بیست و هشت انجام بدید
چون دقیقا این تایم هاست که
غده انسولین نشون میده توانایی کنترل قند بدنت رو داره یا نه
در کنارش سلول های خونی تیرویید و ویتامین دی ایناهم بررسی میشع

در مورد هرآزمایش هم از قبل زنگ بزنین از آزمایشگاه روش رو بپرسین.

سه ماهه دوم دیگه هفته خاصی لازم نیست آزمایشات انجام بشه، مثل سلفری نیست که زمان خاصی وجود داشته باشه. هروقت پزشکتون نسخه کرد چکاپ هارو میدین.
قند fbs دو ساعته
دیابت گلوکز
چکاپ cbc
و..
اگر مشکل خاصی مادر داشته باشه که چیزای دیگه هم مینویسن مثل آزمایش های ادرار ۲۴ ساعته واسه دفع پروتئین و ادرار برای عفونت ادراری و..یا آزمایش خون واسه تیروئید و آنزیم های کبدی و...

سه ماه دوم فقط آزمایش قنده فکر نکنم آزمایش دیگه ای باشه قند هم از ۲۴تا۲۸میتونی بدی

۲۴ هفته

مگ سه ماه دوم آزمایش داره؟

۲۴هفته

سوال های مرتبط

مامان سوفیا مامان سوفیا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان مهوین🩷🫠 مامان مهوین🩷🫠 روزهای ابتدایی تولد
مامان مهدی مامان مهدی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان معجزه خدا🙏🏻✨ مامان معجزه خدا🙏🏻✨ روزهای ابتدایی تولد