از یک سانت تا زایمان چقد طول میکشه؟
هنوز دردی ندارم

۱۹ پاسخ

فکر کنم بستگی داره دهانه رحمت کی باز بشه فول بشی مثلا همین جا دیدم خانومه ۳ سانت بود یهو تو نیم ساعت شد ۸ سانت زایمان کرد یا یکی ۲ سانت بود هر کار می‌کرد بیشتر باز نمی‌شد هی بهش آمپول فشار می‌زدن

فاطمه جان زایمان کردی که خبری ازت نیست؟ نگرانتم دختر😭

فاطمه جان چیشد؟ اقا علی اومد یا نه؟

منم یک سانت بودم اونم با دست باز کرد از ساعت سه ظهرتا نه شب عادی بودم یهو دردام شروع شد تا حدی که خودمو میزدم از درد چهار صبح شدم سه سانت بزور دیگه دیدن نمیشه رفتم سز شدم

من سه چهار روز از یک سانت تا زایمانم طول کشید

من دوهفتس دوفینگر بازم 🥲روهمونم موندم

وای فاطمه باورم نمیشه نی‌نی داره دنیا میاد🥹🥹🥹🥹

من زایشگاه بودم خانومه ۴ سانت باز بود فقط کمر درد داشت

ای جان عزیزدلم انشاالله زایمان راحت داشته باشی و بسلامتی نی نی قشنگت بدنیا بیاد

منم شکمم سفت میشه و خیلی کم درد زیر دل دارم و گرفتگی کمر رفتم nstگف انقباض به زودی زایمان میکنی اونجا ۳۵ بودم الانم همون حالت های قبل دارم ولی معاینه نرفتم بنظرتون باز شدم

بستگی به بدنت داره
مثلا خواهر من از ۱ سانت تا ۱۰ ۲۴ ساعت طول میکشه
البته کلا بچه هاش دو هفته بیشتر میمونن و بدنیا نمیان بزور بدنیا میان

کی یک سانت شدیییی

من دو هفته یک سانت موندم 😑

برا من ۴ ساعت طول کشید، ورزش کن که خیلی خوبه

عزیزم من 4روزه 3سانت بازه دهانه رحمم ولی من دارم استراحت میکنم تا بچم 37هفته بشه

باید10سانت بازبشه تازایمان کنی دیگه بستگی داره زود بازشه یادیر

برا من یه هفته

ورزش کن بیشتر شه

خیلی طول میکشه

سوال های مرتبط