من تا ۱۵ روز پریود بودم اونم فقط در حد لکه بینی بود اصلا خون ریزی نداشتم فقط وقتی آمپول آزادسازی میزدم که خون لخته نکنه اونو که میزدم یه کوچولو خون ریزی میکردم بقیه روزها فقط لکه بینی داشتم تا ۱۵ روز بعدم کامل کامل پاک شدم امروز ۳۳ روزمه
هورمون ها که تنظیم بشن درست میشه
منم نشدم هاکان ۲دوماهش شده شیرخشکیه هم
میشه غصه نخور .بعدش میگی کاشکی نشده بودم .😭😭
شیر خودتو میدی ؟ اگ شیر خودت میخوره ممکنه تا یک سال هم پریود نشی
اگ شیرخودتو میدی تا یه سال هم احتمال داره نشی
بعدم هنوز دیر نکردی
من هنوز نشدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.