خانما منم زایمان کردم تو خواب کیسه ابم ترکید🥲🫶🏻👼🏻

۱۷ پاسخ

تو خواب چجوری؟من فوبیا ترکیدن کیسه اب دارم.بچه تو ۳۶ هفته چرا دستگاه رفت؟

به سلامتی. مبارک باشه. 🩷🌸

بسلامتی عزیزم مبارکه

بسلامتی عزیزم قدمش خیر باشه

علتش چی بود؟قبلش چه علائمی داشتی؟

بسلامتی عزیزم قدمش خیر باشه انشالله😍😍

بسلامتی🥹
نینی حالش خوبه؟ خودت چی روبه راهی؟ 🥲
طبیعی بودی یاسزارین؟

یا خدا ترسسسسسسسیدم مبارک باشه منم خواب دیدم بچم دنیا اومذ🥲

مبارررکه و خداقوت مامان جان

مبارکه عزیزم

مبارکه عزیزم چرا اینجوری شد ؟ریه هاش تشکیل شده بود ؟

مبارکه عزیزم،،بچه دستگاه نرفت؟؟چند کیلو ب دنیا اومد؟

مبارکه عزیزم چجوری شد ترکید طبیعی زایمان کردی میشه بخوای تعریف کنی از اول چیشد چجوری بود زایمانت

عای خوش بحالت منم کیسه ابم پاره شه راحت شم درد دارم دهانه رحمم باز شده کیسه ابم پاره نمیشه

ان شاالله به سلامتی.بچه حالش خوبه؟

قدمش مبارک عزیزم به سلامتی

به سلامتی عزیزم 🥺❤️برای ما هم دعا کن

سوال های مرتبط

مامان سید کوچولو👶🩵 مامان سید کوچولو👶🩵 ۱۰ ماهگی
مامان نفس مامان نفس روزهای ابتدایی تولد