والایک ماه پیش شایدم کمتربسته ای ۷۵۰گرفتیم
دیشب ۸۰۰ گرفتم
من دیشب ۵۸۲ تومنی پیدا کردم ده بسته گرفتم
توام برو سوپری هارو بگرد ب سوپرمارکت روستا ها سربزن پیدا مبکنی
پریشب 510
ما ۸۰۰
۷۳۵ از مصلی مشهد
ما که تقریباً دو ماهه که داریم 850میگیریم
شوهر من میگه تراول بذارم توش برینه به صرفه تره😆😆
امروزخریدم 850عزیرم
متاسفانه هفته ای قیمتا میره بالا.منم هفته پیش۶۲تایی مولفیکس ۱۳۰۰گرفتم گفت حالا فردا بار جدید میاد با قیمت جدید
دیشب ۸۰۰ خوردی بود
هوشبحالتون هفته پیش ۶۰۰ بود 😂ماه یه ماه و خوردی ۷۹۰ میخریم
من سوپرى دم خونمون هنوز ٣٧٥ داره😍
من که هنوز دارم پوشک های ۳۶۰ تومنی که خریدمو استفاده میکنم😂🤦🏻♀️انقدر زیاد گرفتم
بله قیمت جدید ۸۵۰ شده
دیشب ۸۵۰://
۷۹۰گرفتم جدیدا گرونترم شدن
من ی تعداد ۳۳۰ گرفتم ولی ای کاش شماره ۶ نمیگرفتم بزرگه براش
تو چندتا مغازه ببین هنوز ۶۶۸هم موجوده کمیاب نیست
قیمت جدید ۸۵۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.