۱۳ پاسخ

فقط برای اصلاح ابروهام میرم وگرنه اجیل و شیرینی و شادی نه
این عید عید نیس واسه ما🙂تا ارامش برگرده

برای اینکه رسوم ایرانی رو زنده نگهداریم بله انجام میدم ،نمیشه ک داعم رسوم اعراب رو بجا بیارن و‌گریه و زاری و ماتم باشه ،

آجیلو همیشه میخرم عیدم روش
اصلاح و ... هم همیشه میکنم چون دلیلی نمیبینم ب خودم نرسم این شوهر بدبختم چ گناهی کرده ک هرروز منو هپلی ببینه😂
عید دیدنی هم ک همه فامیلمون باهم قهرن فقط خونه بابام اینا و پدر شوهرم اینا میریم طبق معمول هرروز
هفتسینم هرسال ی میز پر و پیمون میچینم امسال زیاد دل و دماغ نداریم ی سینی کوچیک میچینم گوشه خونه چون اعتقاد دارم هفتسین برکت میاره تو زندگیمون
و اینکه باید بخاطر دخترم روحیه داشته باشیم

امسال نه آرایشگاه میرم نه عیددیدنی نه آجیلو اینا امسال اصلا عید نیست

برای اصلاح فقط میرم اونم چون ابروهام داغونه😅
عید امسال شادی داریم تا انشاالله وضعیت آروم بشه

آره آرایشگاه میرم موهامو رنگساژ کنه عید دیدنی نداریم ولی میخام برم خونه ی مادرم خاهر برادرام هستن ی لباس خونه هم میخرم

اجیلو نمیدونم فعلا
ولی ارایشگاه واسه اصلاح میرم

نه ارایشگاه نه اجیل نه عید دیدنی…

کدوم عید آخه

آره زندگی جریان داره عزیزم

نه هیچی

موهامو قبل عیدی رنگ کردم فقط ناخونم ترمیم میخواد ک میرم ارایشگاه عید دیدنی هم میریم

😶😶😶رسم جدیده؟

سوال های مرتبط

مامان دیان مامان دیان ۱۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۵ ماهگی
مامان نیـــــل مامان نیـــــل ۱۶ ماهگی