۳ پاسخ

فقط برو نواوران زیبایی
من 7 سال پیش انجام دادم شارژم نرفتم الان یکمممم دراومده مبخوام دوباره برم
دستگاه سایناشور داره که بهترین دستگاه دنیاست

الان نرو تاثیر نداره الکی هزینه میکنی
بذار هورمونات برگرده سرجاش

من تموم جلساتم رفتم با عمل بینی هورمونام ریخت بهم برگشت با زایمان انگار لیزر نرفتم😂😂😂 این همه درد کشیدم برا بکینی همش پر

من قبلا میرفتم اکسیر جوانی

سوال های مرتبط