#پوشک #تولد #مای بیبی #شیرخشک

تصویر
۴ پاسخ

بچه یک ساله چه تولدی آخه یه دفعه ۵ یا ۶ سالگیشتولد بزرگ بگیر که کیف کنه واینکه کیک گرفتید دیگه‌ آتلیه هم تولد ۲ سالگیش میبری

میخوای بنظرم یه آتلیه ببر سال بعد انشالله شرایطش جور باشه تولدی که مدنظرته رو میگیری براش

میخوای آتلیه ببر فقط چون کیکم گرفتید که قبلا

تولدش مبارک عزیزم بنظرم آتلیه ببر حتما
عکسش يادگاري میمونه براش
منم تولد نگرفتم چون قبل تولدش درگیر های دی ماه شد اونقدر شرایط بد بود کلا حال روحیم اوکی نبود برا تولد
فقط بردم آتلیه عکس گرفتم تمام

سوال های مرتبط

مامان دیان مامان دیان ۱۵ ماهگی
مامان نیـــــل مامان نیـــــل ۱۶ ماهگی
مامان پارسا و گندم🤰 مامان پارسا و گندم🤰 ۱۵ ماهگی