این همه جوون مردن الانم کجنگ واقعا فکره عید هستید ؟
ولی من امید دارم خونه تمیز میکنم کم کم حالا شاید جشن شادی شد خبر خوب امد
کاش نباشه متنفرم از عید دیدنی از خوش و بشای الکی از فخر فروختن ادما از نداری و فقر ادما خیلی وقتا ک عید تو ایران واقعا عید نیست
برا اونایی ک دارن فخر فروشی و خوش خوشان و برای اونایی ک ندارن پر از غم و حسرت
انشالله جنگ تا عید تموم میشه پیروزی با ایرانه
اگه زنده موندیم حتمااا عید دیدنی هم میریم عزیزم
ارع فکر کنم من که نه چیزی خریدم نه خونه تکونی کردم والا با این شرایط جنگ و بیکاری مردا فکر نکنم پولی بمونه اگه جنگ ادامه دار باشه
من ک پارچمم خریدمکت و شلوار بدوزم برای دخترمهم لباس میدوزم
خوشحالی واقعا.
خوشبحالت😂
اگه زنده باشیم آره عیدم میگیریم خلاصه باید تادنفس داریم زندگی کنیم یهو دیدی آخرین عیدمون بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.