۱۳ پاسخ

بذاريد عيد بشه بعد بريد خونه عروس بدبخت😀😀😀

بزار عید بشه بعد برو خونه عروس زن داداش بد بخت

ماشالله چ خوش تیپ😍😍😍

عیدتون مبارک
ببخشید یعنی اهل سنت ماه زودتر رویت کردن؟؟برام سوال شد
تو ایران خب نباید همه عیدشون زک روز باش

ماهم عیدداریم

خوشتیپ پسر😘

عیدتون مبارک عزیز دلم

بسلامتی گلم

شما اهل سنتی

یعنی به خوشحالی یه بچه هم حرف درمیارین اتفاقا من زنداداشمو و برادرزاده هام انقد دوسم دارن بخدا حد نداره زنداداشم میگه بیشتراز خواهرم باهات راحتم

عیدتون مبارک عزیزم

اووخودداااا عیدت مبارک گل من
لباساشم مبارک باشه خیلی خوشگلن خیلی بهت میاد چشم حسودت کور پسر خوشگلم🧿😘

مگه فرردا عیدفطر نیسسسس؟
اشتباهی روزه گرفتم😂☹️

ذوقشو🤩

سوال های مرتبط

مامان مهرسانا مامان مهرسانا ۱۳ ماهگی