۱۰ پاسخ

من که تستردارم فکرمیکنم کارایش همونه بازم نداشتم دقیق نمیدونم

اگه فر داری اصلا نیازت نمیشه

مارک عرشیا و فیلیپس خوبن

اینجوری که شنیدم سرخ کن بدون روغن اشعه داره و مستقیم روی موادی هست که پخته میشه.

ما از دیجی کالا زدیم قسطی، مارک فیلیپس خوبه راضیم، اما واسه مامانم اینا دلمونتی دو المنته هست خیلی بهتره

منم دلم میخاد بخرم اسنپ ارزون میده مگه

فیلیپس و نینجا و گوسونیک مارکای خوبین

من ماه پیش از اسنپ گرفتم مارک گاسونیک خیلی خوبه

من دارم اگه فر داری نیازی نیست الکی نخر

منم به شدت دوست دارم بخرم😅

سوال های مرتبط

مامان نیک 🍒🩵 مامان نیک 🍒🩵 ۱۷ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۱۷ ماهگی