مردا هیچ وقت داراییشونو که نمیان به ما زنا بگن
شوهر منم همینه من الان بعد چندسال واقعا هنوز حتی نمیدونم چقدر حقوق میگیره چقدر پس انداز داره اصلا هیچیشو نمیذاره من بفهمم
همشون همینن شوهرم بنگاهیه خب طبیعیه پول نقد تو حساب باشه ( بحث چوسی اینا نیست)
یدف خواستم برم خرید بهم کارت داد گفتم خب چقد توشه ادم جایی حساب دستش باشه یموقه توش کم نباشه ضایعه شم گفت ۴ میلیون توشه ! منم حس کردم دروغ میگه رفتم عابر چک کردم دیدم بلععععه ی میلیارد توشه! درحالیکه بخدا قسم من اصلا ولخرج نیستم همیشه مراقب جیبشم چرا اینجور کرد نمیدونم
تاحالا پیش نیومده عزیزم
شاید میترسه خرج شه واسه همین بهتون نگفته
من کلا کاری به موجودی کارت شوهرم ندارم ولی خدایی وقتی میگم چقدر داری میگه قسطارو کم کنم این قدر
یا میریم بازار میخوام خرید کنم زیاد نمی گیرم میگه تو بگیر کاریت نباشه میدونم داره دیگه نمی پرسم چقدر داری چطور
خیلی ناراحت میشم واقعا البته من فقط میگم چیا احتیاج هست که بخریم شوهرم پول میده ازش نمیپرسم چقد داریم ولی شما بگو مگه بچه ام خب بهم بگو پول دوتامونه اگه برای قسط یا چیز دیگه ای لازمه برنامه مالیمون رو برام توضیح بده تا بدونم چقدر میتونم خرج کنم و توام چیزهایی لازم داری بهش بگو تا بدونه باید چقدر پول برات کنار بزاره
خسیسه
شوهر منم اوایل اینجوری بود و نمیگفت تا خودم چندباری شک کردم و چک کردم میفهمیدم هم نقد و هم تو کارت دیگه جمع میکنه.منم گفتم بهم دروغ نگو اگر جمع میکنی چه بهتر ولی بگو داری نه اینکه دروغ بگی.از دروغ متنفرم و دعواش کردم و الان دیگه اوکی
هزارتومنیم براش بریزن سریع میگه☺
تا حالا پیش نیومده که بدونم چکار کنم
ولی علتش رو ازش بپرس تو ی وقت مناسب با آرامش بهش بگو علت خاصی داره بهت نگفته.
شوهر منم همیشه موجودی ک زبونی میگ کمتره از موجودی واقعی کارتش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.