۸ پاسخ

خیلی بده جنگنده ها بالا سرمون هی دارن میکوبن 😭 یا الله خودت رحم کن

واقعا تهران خیلی استرس اوره

ما اراکیم بیاید اینجا
اینجا حداقل آروم تر
بیاید خونه ما بخدا

ببین ایرپاد یا هنذفری بزار تا خابت ببره استرس الکی نکش

خداحفظتون کنه ولی اگر میتونید از تهران خارج بشید خیلی خطرناکه

امشب خیلی شدیده

کاش می‌رفتید روستا یا سهرستاناتون بخاطر بچه هات

خدا حفظتون کنه ای خدا مراقب هموطنامون باش

سوال های مرتبط

مامان طنین مامان طنین ۱ سالگی
مامان گندم مامان گندم ۱۵ ماهگی
مامان ♥️آوای منی🧿 مامان ♥️آوای منی🧿 ۱۴ ماهگی
مامان ♥️آوای منی🧿 مامان ♥️آوای منی🧿 ۱۴ ماهگی