۲۰ پاسخ

من ببم سبز 28تایی گرفتم580

مولفیکس 790

نگووووووو

مولفیکس ۷۹۰ تومن

خدا لعنتشون کنههههههههههههههه

نگو من مولفیکس ۶۲تایی سایز ۴ رو گرفتم ۱تومن

دیروز همسرم ۸۰۰ خرید

با این حال هم میگن بچه بیارید.....

قیمت جدید ۸۵۰گرفتم

منم دیشب گرفتم ۷۹۰

قیمتا هر روز افزایش داره فرق می کنه

من دو ماهه مای بیبی فله میگیرم بسته بندیش ک خوبه هیچ مشکلی هم نداشته بسته ۹تاییش ۱۳۰ تومن میده

آره گرون شده خیلی

منم 830, گرفتم سایز 5نداشت منت ام گذاشت ارزون میده سایز 6داد

من مای بیبی گرفتم ۱۲۰۰ قیمت روش ۱۲۰۰بود شماره ۶🤦‍♀️

قیمتهای جدید گرونتر شده میگن

من ببم گرفتم ۵۱۸
مای بیبی ۶۵۰
کوکومی ۵۸۰

دیروز شوهرم مایبیبی شرتی گرفته ۸۱۳

هانیز بگیر .. خیلی خوبه ..میشه هفتصد و خورده ای

وای جدی؟😳

سوال های مرتبط