من ببم سبز 28تایی گرفتم580
مولفیکس 790
نگووووووو
مولفیکس ۷۹۰ تومن
خدا لعنتشون کنههههههههههههههه
نگو من مولفیکس ۶۲تایی سایز ۴ رو گرفتم ۱تومن
دیروز همسرم ۸۰۰ خرید
با این حال هم میگن بچه بیارید.....
قیمت جدید ۸۵۰گرفتم
منم دیشب گرفتم ۷۹۰
قیمتا هر روز افزایش داره فرق می کنه
من دو ماهه مای بیبی فله میگیرم بسته بندیش ک خوبه هیچ مشکلی هم نداشته بسته ۹تاییش ۱۳۰ تومن میده
آره گرون شده خیلی
منم 830, گرفتم سایز 5نداشت منت ام گذاشت ارزون میده سایز 6داد
من مای بیبی گرفتم ۱۲۰۰ قیمت روش ۱۲۰۰بود شماره ۶🤦♀️
قیمتهای جدید گرونتر شده میگن
من ببم گرفتم ۵۱۸
مای بیبی ۶۵۰
کوکومی ۵۸۰
دیروز شوهرم مایبیبی شرتی گرفته ۸۱۳
هانیز بگیر .. خیلی خوبه ..میشه هفتصد و خورده ای
وای جدی؟😳
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.