۱۲ پاسخ

دکتر من شکوفه حسینی و تا الان خیلی راضی بودم از همه چیز

من ازش راضی نبودم اصلا برام وقت نذاشت وخوب برخورد نکرد به سوالاتم جواب نداد وفوری گفت مریض بعدی بیاد

عزیزم دو تا تاپیک اخرمو نگاه کن
انلاین شاپمو دارم جمع میکنم لباس بچگونه هامو با قیمت خریدی که خودم گرفتم دارم میزارم . 200 تومن . 255 تومن اینا

من پیش دکتر شکوفه حسینی بودم
عالی بود ۵ ماه دخترم بدنیا آوردن 🐣💗

من پیش چالاکی نیا رفتم خیلییییی راضی بودم سزارینمم پیش ایشون بود و عالی بود

من پیششون بودم خوش اخلاق بودن

سلام عزیزم منم لیدا تکلو دکترم بود وهست زایمانم عالی بود و برا بارداری و زایمان پیش ایشون میرم

سللم عزیزم من تحت نظر خانم لیداتکلو بودم خیلی راضی بودم
بیشتر دکترا پول اضاف میگیرن ک بیان واسه زایمان اما این بنده خدا اصلا پول نمیگیره خیلی هم کارکشته و کار بلده
اما اگه سزارین اختیاری بخوای بحثش جداس

من پیش دکتر موقر میرم خیلی عالی ان حداقل ۵ یا ۶ نفر از اطرافیان نزدیکمم تا حالا رفتن پیشش زایمان کردن و خیلی زیاد راضی بودن👌🏻

منم پیش دکتر نظر زاده وعالی بودن ایشون و خوش انرژی مهربونم البته خودمم خوش زا بودم

خانم دکتر کارش عالیه

من دکترم فاطمه عادل خواه سر هردو بچم عالیه

سوال های مرتبط

مامان جوجه فسقلی👼🏻 مامان جوجه فسقلی👼🏻 ۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نی نی ناز مامان نی نی ناز هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۷ ماهگی