مامانای یزدی کیا پیش دکتر فاطمه زینلی رفتن دکتر خوبیه؟؟

۴ پاسخ

درمانگاه بقایی پور میشینه سه شنبه و چهارشنبه ها

من تحت نظر زیبا دهقان بودم
نامه ارجاع داد بخاطر طول سرویکسم
خیلی پایین بود زایمان در ۵ماهگی داشتم
خدارو شکر تا الان خطر رو واسم رفع کرد
هر دوهفته یکبار باید بیام یزد پیشش

اره خیلی دکتر خوبی هه هم خوش اخلاق هم دلسوز

من ک نمیشناسم

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندوق و گردو😁 مامان فندوق و گردو😁 هفته سی‌وهشتم بارداری