۵ پاسخ

مهدکودک مشکات
بالاتر از سه راه ‌سالاریه
قبلا بالای یکسال ثبت نام میکرد الان نمیدونم

ن من زنگ زدم‌گفت باید دیگ شیر نخوره مگ پرستار بگیری

چکار میکنه بچت ک میگی نق میزنه؟ شاید حوصله ش سر میره تو خونه

آخه ۱ سالگی خیلی مراقبت میخواد پوشک میشه ، بچه بهونه میگیره گرسنش میشه مامانشو میخواد

فکر نکنم 🤔

سوال های مرتبط