۴ پاسخ

عزیزم خوردن نخوردن بچه ب شیر نیس ب ژنتیکه اگه بخاطر غذانخوردن میخوای از شیر بگیری اشتباهه

خییییلی زوده از الان بخوای از شیر بگیری فکر نکنی از شیر بگیری دیگه همه چی میخوره نه عزیزم زن داداش منم به هوای اینکه از شیر بگیره بچش خوب غذا بخوره بچه رو زود از شیر گرفت و خیلیم اذیت شد بچه و هیچ تغیریم تو اشتهاش نداشت بدترم شد

من نه ولی زن داداشم شیر خودشو میده کم کم داره کمش میکنه بهش شیر پاستوریزه میده بنده خدا خیلی لاغر شده 🥲

اره من پسر بزرگم رو یسالیی از شیر کرفتم دلیلش بارداریم بود

سوال های مرتبط