۲ پاسخ

نترس گلم.
میگن توی سن پایین مبتلا بشن بهتره و این واکنش به واکسن رو داشته باشن یعنی خوبه!
فقط مثل اینکه سرخک خطرناکه
که خدا رو شکر واس بچه من سرخک نبوده!
و بقول دکترش سرخجه س

وا مگه میشه مبتلا بشن؟

سوال های مرتبط